Policy för sociala kanaler
Vi uppmanar våra kunder och andra intresserade att lämna synpunkter, kritik och beröm eller ställa frågor i våra sociala kanaler. Dock ber vi besökare i våra sociala kanaler att respektera vår policy.
Vi uppmanar våra kunder och andra intresserade att lämna synpunkter, kritik och beröm eller ställa frågor i våra sociala kanaler. Dock ber vi besökare i våra sociala kanaler att respektera vår policy.
Finspångs Tekniska svarar på inkomna frågor senast nästkommande vardag. Om ärendet är mer brådskande än så hänvisar vi till vår kundservice eller felanmälan.
Finspångs Tekniska har ingen möjlighet att via våra sociala kanaler ge specifika svar på publika inlägg som rör enskilda ärenden. Då hänvisar vi besökaren till kundservice via telefon eller mejl.
Finspångs Tekniska har ingen möjlighet att ta emot rapporter om akuta felanmälningar via våra sociala kanaler. Sådan rapportering hänvisar vi till kundservice och felanmälan 0122-851 80 som finns tillgänglig dygnet runt.
Finspångs Tekniska tar löpande bort kommentarer, inlägg och direktmeddelanden där innehållet är av tillfällig och ringa betydelse eller helt saknar samband med verksamheten.
Denna typ av inlägg eller kommentarer kommer vi att ta bort senast nästkommande vardag:
Användare som bryter mot våra eller den sociala kanalens egna regler kan komma att blockeras från att publicera innehåll i våra sociala kanaler.